smultrontomte

Alla inlägg under juni 2012

Av Caroline - 30 juni 2012 21:53

 

Linne: Cubus 149 :-

Shorts/ Hotpants: Kappahl 199:-

Skor: Din Sko 499:-

Halsband: Ur & Penn 64,50 :-

Örhängen: Ur & Penn 34,50 :-

Av Caroline - 30 juni 2012 20:02

Idag på släktkalaset kunde typ bara halva släkten komma, resten kommer väl nån annan gång och grattar.

Jag fick TOPModel pennor, Mario Kart Wii, ett halsband, en ring, 500 kr, boken Fablehaven - I skuggornas makt- 3 boken i serien och blommor. Imorse fick jag pengar av mamma och pappa också eftersom Natalie fick det så tänkte dom att jag skulle förstå att jag också skulle få det om jag inte fick dom idag, och där hade dom rätt.

Det skulle jag förstått.

Nu ska jag se på Sommarkrysset, hör att Alina Devecerskiär där och sjunger Flytta på dig :)

Ha det bäst!



Av Caroline - 30 juni 2012 12:14

Flo rida- Whistle <3

Av Caroline - 30 juni 2012 12:09

Hallooo 8)

Nu är det ungefär 50 minuter tills gästerna kommer.

Sen ska vi öppna paket och äta tårta! :D Tårtorna vi har är en cheesecake med jordgubbar på och en vanilj- princess tårta (Y). Med tanke på att dom snart kommer kanske jag borde hjälpa till att fixa det sista?

Ha det bäst!


 

Av Caroline - 29 juni 2012 20:53

Hej och välkommen till min nya blogg!

Denna blogg ska jag försöka hålla igång, till skillnad från dom flesta andra bloggar jag haft.

Jag kommer skriva om allt möjligt, om min vardag, naglar, kläder, musik osv.

Följ gärna bloggen och kommentera :D If you do, you'll make me happy ^^


Just nu tittar jag på Jönssonligan med familjen.

Imorgon fyller Natalie år så då ska vi fira henne och senare blir det släktkalas för både henne

och mig eftersom jag fyller år en vecka efter :)

Ha det bäst <3

 

Älska, älska, älska!!

Marina & the Diamonds - I'm not a robot

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter då Caroline och bor i Jämtland.
Jag är 13 år och går i sjuan.
Jag gillar att dansa, måla naglar, shoppa, sitta vid datan, fota och massa mer...

Hoppas du kommer att följa min blogg och glöm inte att kommentera ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 Min vardag
 Låtar
 Böcker
 Kläder
 Naglar
 Djur
 Skämt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards