smultrontomte

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Tisdag 10/7

Av Caroline - 10 juli 2012 13:46

Hejochförlåtfördåligupptateringigen!!

Nu har jag inte bloggt på flera dagar, men ska försöka komma igång med att skriva mest varje dag.

I lördags fyllde jag ju år, det var en bra födelsedag, synd bara att det regna typ hela dagen -.-

Vad fick jag i present då?

Jo, jag fick Sims 3 Nintendo DS spel, spelet Med andra ord, en TOPModel målar bok, TOPModel pennor,

en liten högtalare som jag kan ha när jag duschar m.m, boken Matchad av Ally Condie, Justin Bieber parfym Someday, läppbalsam som luktar supergott! Det är päron men det luktar melon (:P)<3,

hårnålar i som är ganska lik min hårfärg och en hårmunk.

Av Natalie fick jag en cupcake och muffin recept bok och av Sofi ett present kort på Gina Tricot och halsbandet jag la ut en bild på på bloggen ;) Nedan kan ni se bilder på det jag fick, jag hoppas att jag inte glömt nåt :3

 


Just nu är jag hemma själv, pappa jobbar och mamma och Natalie är och klipper sig. Dom kommer nog snart hem antar jag? ^^ Ha det bäst!

 
 
Linn

Linn

14 juli 2012 23:25

Tack så mycket

http://linnkajsakavat.blogg.,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 september 2012 19:19

       

Av Caroline - 14 september 2012 19:42


Har inget att skriva om, men känner att jag måste uppdatera. Iallafall lite! Den här veckan har det varit mycket, eftersom det är prova på vecka på Dancehall så har jag testat danser nästan varenda kväll. Har inte riktigt bestämt mig vilka jag ska ...

Av Caroline - 8 september 2012 11:52

Ny design :) Är riktigt nöjd nu, gillar verligen rosa och gulliga saker :'3 Hoppas ni också gillar den ^^ ...

<:

Av Caroline - 14 augusti 2012 22:26


(Skämt från någonstans) Hur förväntar vi oss att barnen skall lyssna på sina föräldrar när Tarzan lever halvnaken, Askungen kommer hem vid midnatt, Pinocchio ljuger hela tiden, Aladdin är Tjuvarnas konung, Batman kör i 320 km/h. Törnrosa är l...

Av Caroline - 14 augusti 2012 22:10


Ja, nu har jag fixat en ny bloggdesign. Vad tycks? Själv blev jag rätt nöjd. Grått är väl då inte den färggladaste färgen men jag kände för att ha lite nedtonat, och för att det inte skulle bli allt för dystert valde jag en färgglad färg till ru...

Presentation

Hej, jag heter då Caroline och bor i Jämtland.
Jag är 13 år och går i sjuan.
Jag gillar att dansa, måla naglar, shoppa, sitta vid datan, fota och massa mer...

Hoppas du kommer att följa min blogg och glöm inte att kommentera ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 Min vardag
 Låtar
 Böcker
 Kläder
 Naglar
 Djur
 Skämt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards