smultrontomte

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Torsdag 5/7

Av Caroline - 5 juli 2012 21:24

Hej och förlåt för dålig uppdatering!

Jag har gjort saker hela dagarna och har därför inte hunnit bloggat nåt.

Jag har ju faktsikt ett liv utanför datan också :)


I tisdags förmiddag åkte vi till Sofi, min syrra, och red en stund. Sen åkte vi hem och åt lunch och bytte om

till lite finare kläder. Efter det åkte vi till min mammas jobbarkompis stuga och åt middag där och kom hem vid åtta.

Därför bloggade jag inte den dagen.

Igår åkte vi ner på stan på förmiddagen och var i affärer mest hela dagen. Jag fick ett par jeans som är typ lika som mina favvo jag har nu men som har gått sönder. Fast jag ska pröva dom mer innan jag bestämmer ifall jag ska lämna tillbaks dom för dom tryckte lite i magen (:P), men annars var dom bra ^^


Idag var vi hundvakt åt Sofis hund Lora, jag och Natalie skjutsade runt henne i en barnvakt som var i perfekt storlek åt henne :D Hon verkade tycka om den, för hon hoppade upp i den själv om den stod nära nåt hon kunde hoppa ifrån :P

Min faster hälsade på en sväng också och sen kom min moster och firade mig och Natalie lite eftersom hon inte kunde komma på kalaset i lördags. Jag fick en berlock med ett rosa hjärta som passade till armbandet jag fick av henne förra året. Natalie fick ett likadant hjärta fast genomskinligt. Hon fick det för vi fick 'knackade hand' innan vi visste vad det var, för det fanns bara ett rosa hjärta i butiken och då fick det bli så, berättade hon sedan.

Alltså valde jag handen där det rosa hjärtat fanns, fast ärligt talat var nästan Natalies finare... O.o När det var så neutralt liksom, men det tyckte hon också, så vi kan inte byta med varnadra. Men jag tycker om mitt också!


Imorgon kommer jag troligtvis inte heller kunna blogga för då ska vi till Strömsund och hälsa på min mammas faster och sedan gå på Dundermarknaden som också håller till i Strömsund. Kom på att det är min sista dag som "icke tonåring" imorgon på flera år, eftersom jag fyller 13 på lördag 8D

Ha det bäst!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 september 2012 19:19

       

Av Caroline - 14 september 2012 19:42


Har inget att skriva om, men känner att jag måste uppdatera. Iallafall lite! Den här veckan har det varit mycket, eftersom det är prova på vecka på Dancehall så har jag testat danser nästan varenda kväll. Har inte riktigt bestämt mig vilka jag ska ...

Av Caroline - 8 september 2012 11:52

Ny design :) Är riktigt nöjd nu, gillar verligen rosa och gulliga saker :'3 Hoppas ni också gillar den ^^ ...

<:

Av Caroline - 14 augusti 2012 22:26


(Skämt från någonstans) Hur förväntar vi oss att barnen skall lyssna på sina föräldrar när Tarzan lever halvnaken, Askungen kommer hem vid midnatt, Pinocchio ljuger hela tiden, Aladdin är Tjuvarnas konung, Batman kör i 320 km/h. Törnrosa är l...

Av Caroline - 14 augusti 2012 22:10


Ja, nu har jag fixat en ny bloggdesign. Vad tycks? Själv blev jag rätt nöjd. Grått är väl då inte den färggladaste färgen men jag kände för att ha lite nedtonat, och för att det inte skulle bli allt för dystert valde jag en färgglad färg till ru...

Presentation

Hej, jag heter då Caroline och bor i Jämtland.
Jag är 13 år och går i sjuan.
Jag gillar att dansa, måla naglar, shoppa, sitta vid datan, fota och massa mer...

Hoppas du kommer att följa min blogg och glöm inte att kommentera ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 Min vardag
 Låtar
 Böcker
 Kläder
 Naglar
 Djur
 Skämt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards